Saturday, October 24, 2009

GENG BUDAK NAKAL DATANG MENYERBU...!!!


Finally,apa yang kawan2 aku rancangkan untuk menyerbu kedai aku pada pagi tadi(24/10/09) telah terlaksana...Aku respect sape yang organize gathering ni sebab diorang plan dalam masa 3 hari je...Gawat,Gamat kedai aku dengan telatah korang....Yelah,sesekali dapat berjumpakan....bukan selalu...Rugi sape yang tidak menghadirkan dirinya..sebab??Kena tanya pada sape yang hadirlah...
Thanks to Saitina kerana telah menaja 'Birthday Cake'....walaupun kek itu di buat pada saat2 kritikal....Sedap kek coklat tu.....!!!
Terharu aku sebab korang semua sanggup datang walaupun ada yang duduk jauh......
Sambil makan sambil berborak + bergelak sakan + bergosip.....Sampailah aku nak tutup kedai.....Lastly,acara wajib...cam biaselah...ber'photo' beramai2.....macam artis plak kitorang...mane taknye.....berape ramai photographer yang terdiri daripada suami2 kitorang...kesian...tapi takpe dapat makan nasi lemak power...!!!Sekejap sangat rasa macam tak puas borak pulak...takpe...ada masa nanti kita ber'gathering' lagi....Next gathering..??PD kot.....Atasha's place...

No comments:

Post a Comment